Blogger Template by Blogcrowds and Blogger Styles | Best Credit Card Offers

.

Картичка за юбилей!

Идеята за тази картичка отдавна  чака своето време!... Вдъхновението ме обзе още когато видях изпълнението на Гери Блещучкова, както и на Ренката. Прекрасни картички с форма на торта-просто прелестни! И ето, че един специален повод на моя близка колежка, беше причина да направя тази картичка, която май ще правя пак (има и други желаещи)! Комбинацията на тези цветове винаги ме е привличала, има нещо особено в тях! А какво ще кажете вие?

13 Comments:

  1. Пъстър свят said...
    Страхотна картичка! Цветовото съчетание много ми харесва! Поздравления!!!
    ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ said...
    Дименце, ето какво си имала в предвид.....помислих си, че си спретнала нещо специално и наистина е така... Картичката е великолепна, а с тази цветова комбинация наистина си уцелила отличната визия - цветовете си подхождат идеално !
    Поздрави и едно голямо ГУШ от мен!
    Em said...
    Една страхотна картичка за един прекрасен повод! Наистина се е получила прекрасно и с тези преливащи се синьо-зелени тонове... прелест!
    Маги said...
    Много хубава картичка.
    ~Gery~ said...
    Хихи, Диме, какво да кажем ние?:) Много ясно какво ще кажем - Страхотноооооо! Очарователна, изискана, прелестна от всякъде :)
    Unknown said...
    И аз много обичам тази цветова комбинация! Чудесна е станала картичката!
    Irena said...
    Страхотна картичка. Цветовете са прекрасни.

    Изпращам ти много усмивки :)
    arcadia said...
    Отдавна се каня и аз на този модел, а твоята е просто прекрасна - цветовете са наистина много ефектни!
    kenli said...
    Това е една от моите любими комбинации! Както казвам винаги - всичко хубаво на този свят е синьо! Така, че за мен тортата ти е страхотна!!!
    siskus said...
    интересна,различна и много,много ми харесва!!!!!
    Д. Стефанова said...
    Интересна форма, смело цветово решение. В резултат - прекрасна, нестандартна и оригинална картичка.
    Donika said...
    Дима, картичката е станала много хубава и тържествена. Пликовете за сватба също много ми харесаха. Съжалявам, че няма да успееш да се включиш в играта , но се надявам силно следващият път да участваш.
    Nelly said...
    Страхотна картичка, много оригинално направена!

Post a Comment



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница