Blogger Template by Blogcrowds and Blogger Styles | Best Credit Card Offers

.

Pull-Up Pop-Up Card



Страхотното изпълнение на тази картичка видях ето тук, с любезното съдействие на една фея. Идеята за морска картичка вече беше пропълзяла в главата ми, но не съвсем оформена! А свързвайки я и с предизвикателството на Крейзито за"Движение и промяна" придоби завършения си вид. Харесват ми точно този тип картички-когато си в очакване да се покаже още нещо, да има движение!С удоволствие я изпълних и ще участвам с нея в тазиседмичното предизвикателство на The Crazy Challenge

3 Comments:

  1. Chiges said...
    Диме, чудесна е картичката :). Направо ми се прииска да я пипна :D. Много ми харесва създадения обем.
    Ivolina said...
    Диме, страшна си. Аз само зяпах урока, а ти направи картичка и то много хубава.
    vokade said...
    Много хубава картичка!Създава лятна и морска атмосфера,приятно е!

Post a Comment



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница